AMS valgte eSeven

| Kunder

Anlegg og Marine Service dekker alt fra akutte reparasjoner til serviceavtaler og de store overhalingene. Vi har solid erfaring og kompetanse på de fleste større dieselinstallasjoner.

Siden starten i 1985 har vi hatt et hovedmål. Vi skal være førstemann på dekk. Når kundene ringer, vet vi at det haster. Med hovedkontor i Risavika har vi kort vei til hele Nordsjø-bassenget når vi skal rykke ut. I tillegg er vi lett tilgjengelige for de som vil ha tilgang til vårt moderne verkstedanlegg. Tid er penger. Vi sparer deg for unødig ventetid og bidrar til å holde motorene i gang, år etter år, sier Asbjørn Pedersen, Adm.direktør i AMS.

Anlegg og Marine Service har nå valgt å samarbeide med eSeven om drift og videre utvikling av sin ERP løsning som er basert på Microsoft Dynamics plattformen.

Vi er stolte og glade for at AMS har valgt å samarbeide med eSeven.  Vi skal sørge for å understøtte selskapets ambisjoner om å være best på service og kompetanse, sier Partner i eSeven Ingebret Folkvord.

Kunder

Stor effekt med automatiserte prosesser

Stor effekt med automatiserte prosesser

Med oppgradert ERP-system går flyten bedre enn noen gang hos Nordic Crane Vest på Sola. Det meste har blitt digitalisert og all håndtering av dokumenter har blitt fullautomatisert med det nye forretningssystemet Microsoft Dynamics 365 Business Central.

Raskt og brukervennlig økonomisystem

Raskt og brukervennlig økonomisystem

Stangeland Maskin valgte å oppgradere til ERP-systemet Microsoft Dynamics 365 Business Central, og har nå et system som fungerer godt. De opplever systemet raskere, mer brukervennlig og vil ikke tilbake til gamle trakter.