Optimar AS valgte eSeven

| Kunder

Optimar er en av verdens fremste innovasjonsbedrifter innen fiske­håndteringsutstyr til havs og på land. Bedriften utvikler produkter som automatiserer håndtering av fisk, fra fisken kommer opp av havet til den er ute hos forbruker.

Midt i den maritime klyngen på Sunnmøre ligger bedriften med administrasjon, utviklings- og pro­duksjonsavdelinger. Totalt omsetter bedriften for 800 MNOK i året og har til sammen 270 ansatte i Norge, Spania og USA.

Optimar er et internasjonalt selskap med kunder i alle verdensdeler og eksporterer ca. 65 % av sine produkter. Bedriften har nå valgt å samarbeide med eSeven AS om drift og videre utvikling av sitt forretningssystem som er basert på Microsoft Dynamics ERP plattformen.

Vi ser frem til et positivt og fruktbart samarbeid med Optimar i lang tid fremover, sier Helge Kristoffersen, Forretningsutvikler i eSeven AS.

Kunder

Stor effekt med automatiserte prosesser

Stor effekt med automatiserte prosesser

Med oppgradert ERP-system går flyten bedre enn noen gang hos Nordic Crane Vest på Sola. Det meste har blitt digitalisert og all håndtering av dokumenter har blitt fullautomatisert med det nye forretningssystemet Microsoft Dynamics 365 Business Central.

Raskt og brukervennlig økonomisystem

Raskt og brukervennlig økonomisystem

Stangeland Maskin valgte å oppgradere til ERP-systemet Microsoft Dynamics 365 Business Central, og har nå et system som fungerer godt. De opplever systemet raskere, mer brukervennlig og vil ikke tilbake til gamle trakter.